blanco stemmen versus niet stemmen

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Mon Nov 18 16:49:24 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

En laten we dan ook vaststellen dat Thom, zelfs als alle niet-stemmers
blanco zouden hebben gestemd nog altijd 60% van de stemmen zou hebben
gekregen, nog steeds een fors mandaat......

Martin Lentink, Putten

P.S.: En ik heb bij mijn volle verstand, na goede afweging mijn keuze
bepaald, niet behorend tot enigerlei interne partijkliek, standgroep of wat
dan ook. De suggestie dat 791 congresgangers zich bewust of onbewust als
stemvee zouden hebben laten gebruiken werp ik verre van mij.