Stop het zuurpruimen

Aris B. B.Aris at TK.PARLEMENT.NL
Mon Nov 18 16:35:32 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

hou nu G.V.D. eens op met je zure gezeik, of ik meld de hele restvan de
chatlist aan bij Kees van Kootens "verbond tegen Enge Buren". Jij bent een
kruising tussen Buurman Boordevol bij Ja zuster Nee zuster, en de drogist
die de buurman van Pietje Bell was.
  Ik heb noch op de Impuls-conferentie, noch op het congres een
stemverklaring van jou tegen die "machtsspelletjes spelende" Thom gehoord.
Nu je die twee gelegenheden hebt laten voorbijgaan (ieder lid heeft daar
statutair recht op, en de Congresleiding moet het altijd toelaten...) moet
je iemand anders zoeken om af te zeiken. Ik bied me als slachtoffer aan,
maar dat trekt inderdaad wat minder de aandacht, Mr. Attention Seeker.

Je ziet: wie zuur doet, zuur ontmoet.

Als we een standsbeweging zijn wordt ook van jou stijlvol gedrag verwacht.