Stop het zuurpruimen

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Mon Nov 18 14:15:03 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi Bart,

> Ik heb opgeschreven, voor de lijsttrekker 1e kamer (met onzekere uitslag)
> waren er 46+324+325+331=1026 geldige stemmen, voor de lijsttrekker 2e kamer
> waren dat er totaal 976. Mijn hypothese is dat een hoop 'nieuwe'
> congresgangers nog wat te onwennig waren. Hoe was dit bij vorige congressen?
Dit was mijn eerste congres. Ik heb geen enkele moeite gehad met de stembiljetten en papieren. Ik kan mij niet voorstellen dat de lijsttrekker verkiezing om die reden een stem minder heeft gekregen.

> Overigens, is de opvang van deze nieuwe congresgangers een beetje gelukt, is
> het niet zo nodig, of kan het in de toekomst beter?
Ik weet niet wat er gelukt had moeten zijn? Ik heb in elk geval geen behoefte gehad aan opvang... Dus voor mij hoeft er in de toekomst ook niets te veranderen.
(Wel jammer dat ik volgende keer geen nieuw lid meer ben. Ik was 75 minuten eerder binnen dan de mensen waarmee ik stond te praten in de rij...)

Ellen Vunderink