D66-folderactie tijdens HCC-dagen

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Nov 18 12:59:58 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Nov 18, 2002 at 11:58:24AM -0500, Christian Höhne Sparborth wrote:
  :
  : Tijdens deze drie dagen willen wij ongeveer 20.000
  : flyers uitdelen met op de voorkant informatie over
  : het D66-initiatief tegen junkmail (ZIE OOK:
  : <www.vanderlaan.net>), en op de achterkant algemene
  : informatie over de ICT-standpunten van D66. We
  : zullen deze folders uitdelen voor de roltrappen van
  : Utrecht CS, aan de Jaarbeurszijde. Waarschijnlijk vrijdag,
  : maar mogelijk zaterdag zal Europarlementari?r en
  : kandidaat-Tweede Kamerlid Lousewies van der Laan
  : aanwezig zijn om de actie te ondersteunen. We hopen
  : ook nog andere kandiaat-Kamerleden voor deze actie
  : te werven.

  Count me in. Vergeet je niet ook iets op te nemen over het
  stimuleren van het gebruik van Open Source software bij
  de overheid? Volgens mij heeft Bert Bakker zich daar enige
  tijd geleden op deze lijst volmondig achter geschaard.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                             kandidaat Tweede Kamer D66 |