Niet stemmers: reageer please

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Mon Nov 18 12:07:24 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo,

Wij kunnen er onze schouders er over optrekken , maar er komen ook een hoop
leden naar het congres om elkaar in de wandelgangen te ontmoeten en ideeem
uit te wisselen . Dat is altijd al zo geweest zolang ik er kom , zo`n 25
jaar .
Daarnaast was er bij de presentatie van Tom de Graaf al duidelijk wat HET
CONGRES wou , al het andere had geen nut meer.
Ook het stemmem niet . Maar ik heb het wel gedaan hoor !

groet

Peter F G Bos,
Website: http://members1.chello.nl/~p.f.g.bos/pfgbos/5000hitspfgbos.htm

http://web-dawg.com/cgi-bin/homerotator.cgi?pfgbos