Twee minuten maar... Help!

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Fri Nov 15 11:32:27 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Suzanne van Dalen wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> beste lijsters,
>
> van alle mensen die hier vinden dat de kandidaat-lijsttrekkers te weinig
> kans krijgen zich te presenteren, van ieder die een doordachte keus wil
> maken op het congres...
>
> wie van u is gisterenavond bij het precongres-debat aanwezig geweest om zich
> een beeld te vormen van de kandidaten?

Ik niet nee, maar hebben ze (dan) hun best gedaan dat (precongres-debat)
op te nemen en gebruikmakend van ICT (Internet) dat aan te bieden?

Hebben ze zich er bovendien van vergewist dat iedereen het maar druk,
druk, druk heeft en dat via (ICT biedt mogelijkheden) in een eigen
moment alsnog kennis te nemen van de bijeenkomst/presentatie?

Kandidaat-lijsttrekkers hebben wat mij betreft ook zelf de
verantwoordelijkheid zich te presenteren aan het publiek, D66 en
daarbuiten.

De kiezer moet zich (ook) een beeld kunnen vormen en van een presentatie
aan de partij.
(kan ook gebruikt worden voor presentatie (of verwijzing daarnaar) naar
de burger toe)

Wat hier intern geldt doet ook opgeld voor de burger die geen zicht
heeft op wat zich binnen de partij afspeelt ten aanzien van de
presentatie van kandidaat-lijsttrekkers.

Waarom bepaald de kiezer niet wie zij zien zitten als de
vertegenwoordiger voor D66?

Henk Elegeert