Twee minuten maar... Help!

Kroes R.E.A. r.kroes at VERZEKERAARS.NL
Fri Nov 15 09:03:18 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik wil helemaal niemand beschuldigen van wat dan ook. Ik reageerde alleen op
het feit dat het moeilijk is om als onbekend kandidaat Kamerlid je te
profileren/ boven te komen drijven.

Als we trouwens uitgaan van ieders verantwoordelijkheid om een keuze te
maken, dan is zo'n SAC misschien helemaal niet nodig. Wat dat betreft zijn
deze interne verkiezingen natuurlijk een mooie test case.

Even voor de goede orde: ik sta zelf ambivalent tegenover het orgaan SAC.
Geen felle voor- of tegenstander.

Roland Kroes, Rotterdam