Twee minuten maar... Help!

Christian Höhne Sparborth christian at TREKTODAY.COM
Thu Nov 14 16:11:17 CET 2002

Ellen,

Vanavond wordt er in Utrecht een pre-congresdebat georganiseerd waar de kandidaat-lijsttrekkers voor de Tweede Kamer *wel* meer tijd hebben om zichzelf te presenteren. Dit geldt ook voor de kandidaat-lijstrekkers voor de Eerste Kamer.

Het debat vindt plaats vanaf 19:00 in zaal 717 van het Beatrixgebouw, wat weer onderdeel is van het Jaarbeurscomplex. Hieronder wat meer informatie over de locatie en over het programma:

Datum: Donderdag 14 november 2002
Tijd: 19:00 uur
Locatie: Koninklijke Nederlandse Jaarbeurs
Jaarbeursplein 6
3521 AL Utrecht
Ruimte: Beatrixgebouw, zaal 717 (7e etage)

programma:
19:00 Interview kandidaat-voorzitter Rob van der Hilst
19:30 Pauze
19:45 Debat kandidaat 1e kamer lijsttrekkers
20:15 Pauze
20:30 Discussie Profielschets 2e kamer lijsttrekker
21:00 Debat 2e kamer lijsttrekkers
22:00 Einde

Christian

Ellen Vunderink <evu at PLANET.NL> wrote ..