Twee minuten maar... Help!

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu Nov 14 11:01:53 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, Nov 14, 2002 at 10:30:02AM +0100, Ellen Vunderink wrote:
  :
  : Als je verkiezingen uitschrijft, ben je moreel verplicht de kandidaten een
  : goede kans te geven zich te presenteren. Ik weet niets van congressen,
  : procedures, amendementen, moties en wat dies meer zij.

  Beste Ellen,

  Het congres zit bomvol. Als ze alle 11 5 minuten krijgen ben je
  al een uur bezig. Kandidaten die wat aan hun bekendheid willen
  doen konden en kunnen in de periode voor het congres het land
  door. Congresgangers die hun keuze nog niet gemaakt hebben kunnen
  vanavond hun licht opsteken op de bijeenkomst van de JD in de
  Jaarbeurs te Utrecht. Een goede kandidaat profileert zichzelf
  gedurende langere tijd en is niet afhankelijk van 2, 4 of 8 minuten
  op een congres.

  Met vriendelijke groet,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                             kandidaat Tweede Kamer D66 |