mail Willem Steetskamp

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Tue Nov 12 18:54:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De mailing van Willem Steetskamp getuigde inderdaad niet van een
democratische inborst. Je kunt niet zomaar aan nog te houden verkiezingen
voorbijgaan. Laten we eerst eens tot ons nemen wat alle
kandidaat-lijsttrekkers te berde brengen.

Het was gelukkig wel als vertrouwelijk opgesteld.

Bart Meerdink