arrogantie

André van Wanrooij - D66 - a.v.wanrooij at D66.NL
Tue Nov 12 12:21:14 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Democraten,

Al ben ik me bewust van het feit dat Thom zeer waarschijnlijk als
lijsttrekker wordt gekozen op ons Congres op 16-11 as.
Ik vind het toch getuigen van een enorme arrogantie van Willem Steetskamp
(directeur/secretaris van ons partijkantoor) om volledig aan de
lijsttrekkerverkiezing voorbij te gaan.
Ik ben als kandidaat-lijsttrekker geen decorvulling en wens ook niet als
zodanig gezien te worden. Deze mail van Willem Steetskamp geeft duidelijk
aan dat inmiddels de PvdA democratischer is dan ons D66.
Dat geeft reden tot bezorgdheid!

met democratische groet,
André van Wanrooij
kandidaat-lijsttrekker D66 TK