Kandidaat-lijsttrekkers en topics.

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Nov 10 20:23:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 19:23 10/11/2002 +0100, you wrote:

>En dat "bel-circuit", wat moet ik daar nou mee? Ik laat niet toe dat mijn
>oordeel over personen door dat soort vaag-negatieve kwalificaties verstoord
>wordt.

Het gaat over de interne democratie. we hebben als ongehoord een fail-play-motie aangenomen: in de interne (en uiteraard externe) campagne wordt eerlijk gespeeld. Dat wil zeggen: iedere kandidaat gelijke kansen. Anders krijgen we nooit een daadwerkelijke vernieuwing in en van de partij. Gelijke kansen wil zeggen dat elke kandidaat zich te houden heeft aan de regels en termijnen die voor de kandidaatstelling gelden.

Deze verkiezingen zijn erop of eronder voor D66. Wij zijn de democraten par excellence. Wij dienen dus het voorbeeld te geven als het gaat om interne partij-democratie.