Fw: Kandidaat-lijsttrekkers en topics.

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Sun Nov 10 09:05:30 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Je kent mijn enthousiasme en kritische blik. Het is verkiezingen en het
lijkt mij wild ook een poll voor de tweede kamerleden te maken. Dit is
inderdaad nog niet afgetikt. Overigens heb ik daar dinsdag o.a. een gesprek
over met de fractiesecretaris Gerben Jan Gerbrandy.

Verder voer ik geen kruistocht tegen het LB. Allemaal prima mensen. Ik
constateer alleen dat onze cultuur ons nu het meest in de weg zit. Als we
bovendien politiek als een vrijblijvende bezigheid gaan zien, kunnen we de
tent wel sluiten. Ik twijfel niet aan de goedheid van individuen. Ook niet
binnen LB. Dit laat onverlet dat je mee moet denken hoe het beter kan. En
soms kan je mensen wijzen op bepaalde structurele patronen en situaties (en
dat kan pijn doen).

Overigens ben ik ook niet pro of contra iemand. Ik zit in een fase van
enorme twijfel. Twijfel die niet door mezelf veroorzaakt is maar met de
gebeurtenissen van het afgelopen jaar binnen D66 te maken heeft.

De mail van "kanidaat-lijsttrekkers en topics" is niet uit naam van
Ongehoord geschreven, dus ik begrijp niet waar je zo'n ophef over maakt.
Over de poll"s?

Groet,

Unico