NS (2)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Nov 7 21:35:06 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach Michiel,

De discussie ging over de rechtsvorm e.d., geloof ik. Je briedt je verhaal
uit tot de klachten enz. Ik ken de klachten richting het oude GVB
natuurlijk ook. Clientelisme, onbetrouwbaar personeel en lijnbezetting,
kostenoverschrijding etc. Het gaat er om een goede middenweg tussen
PvdApuinhoop en private puinhoop te vinden. Misschien zijn we nu in Adam en
Utrecht op de goede weg. Trouwens, die Amsterdamse puinhoop gold niet als
argument in Utrecht.

Zo tevreden?

hv,u
------