Leesbevestigingen

Jasper Diekema jf.diekema at WANADOO.NL
Thu Nov 7 11:40:18 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

Na enkele vriendelijke en onvriendelijke mails toch maar even een korte reactie.  Voor mijn werkzaamheden in het dagelijks leven is het handig dat ik de leesbevestiging aan heb staan. Ik probeer er enigszins op te letten dat ik hem bij deze mailinglist niet gebruik. Het lukt echter niet altijd, ik moet eerlijk toegeven dat ik het vaker vergeet dan doe. Bij deze mijn excuses voor dit ongemak, ik zal er proberen op te letten dat ik het uitzet wanneer ik een bijdrage lever aan deze lijst.

Met vriendelijke groet,
Jasper Diekema

Jasper Diekema
Laan van Meerdervoort 187A