Loesje inhuren?

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Thu Nov 7 10:27:55 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

> Beste Bart,
>
> Als voormalig senior van Loesje & Partners heb ik zo het idee dat de
> intellectuele en artistieke capaciteiten van veel D66-ers te gering zijn om
> een redelijk product op de propagandamarkt te brengen.

Maar toch niet van alle D66-ers? Met het verkeerde been uit bed gestapt?

> Verder is het zo dat de layout van Loesje is gedeponeerd.

Aardig idee: Loesje klaagt D66 aan wegens te grappige teksten :-)

 > En de Loesje-vrijwilligers denken toch
> liever aan collectieve organisaties in plaats van aan loopbaan-centra
> (Schouw's idee van een politieke partij als servicecentrum).

Je denkstijl lijkt soms te zijn: zoeken naar een grief die een beetje
lekker bekt, zuinig oppotten, nooit meer ter discussie stellen en te pas
en te onpas naar voren brengen. Deze procedure behoeft op enkele
plaatsen verbetering volgens mij.

Bart Meerdink