D66 schudt vrijzinnig-democratische veren af

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Wed Nov 6 14:40:33 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

(knip)
>  Ik ben van nature vrij optimistisch.

Je laat je op dit moment toch wel erg door een negatief sentiment leiden
hoor. Wat is je kritiek op het pamflet, inhoudelijk, of eventueel qua
vorm? Ik was er best wel content mee.

(knip)
>  Ik hoor menig geinterviewde politicus zeuren 'dat het weer eens over de
>  inhoud moet gaan'. Waarom vraagt de journalist dan niet: 'Wat let U om
>  daar op DIT MOMENT mee te beginnen ?'

Precies, inhoud, en op een overtuigende, strijdlustige en zelfbewuste
manier geformuleerd. Consequent alle uitnodigingen tot politiek geneuzel
afslaan en overgaan op een goed verhaal. Way to go, Thom.

Als dat niet werkt, dan moet D66 maar klein zijn, jammer dan. Maar
voorlopig ga ik er nog vanuit dat respect voor de intelligentie van de
kiezer betaalt.

Bart Meerdink