D66 vanavond in De Stem van Nederland

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Nov 5 12:44:35 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Christian uit Utrecht,

Ik vind je enthousiasme voor dit soort sound-offs, niet-representatieve
peilingen, toch wat te groot. Je kunt er nog minder mee dan met de wel ad
random surveys. Eigenlijk benadruk je de (anti)propaganda-werking van zulke
programma's. Op Radio-1 hebben ze om 13.30 uur ook zo'n quiz en godzijdank
neemt de kwaliteitspers deze uitslagen niet serieus en publiceren ze er
niet over. Maar leuk vermaak is natuurlijk nooit weg!

Henk Vreekamp, Utrecht.