referendum over uitbreiding

Joost Wery jcwery at HOTMAIL.COM
Tue Nov 5 17:35:27 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

HET IS GELUKT!

D66 heeft een historische overwinning behaald! Na 35 jaar is het dan zover.
Voor het eerst in de vaderlandse geschiedenis zal er een landelijk
referendum worden gehouden, champagne!

Joost Wery, Arnhem

>From: "Gerbrandy G." <G.Gerbrandy at tk.parlement.nl>
>To: bestver at d66.nl, D66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: referendum over uitbreiding
>Date: Tue, 5 Nov 2002 14:53:28 +0100
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>De motie-De Graaf over het referendum bij de uitbreiding is zojuist in de
>Tweede Kamer aangenomen.
>
>Gerben Jan Gerbrandy
>Ambtelijk secretaris Fractie D66
>Tel. 06 - 22421716

Kijk uit voor valse kettingbrieven! Klik hier voor meer informatie
http://www.msn.nl/services/hotmail/kettingbrieven/