Paars op 4 zetels (was: Is Lousewies paars/ontpaarst)

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Nov 5 00:37:17 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou nou, Marc,

Ik ben tegen Thom de Graaf en tegen belangrijke pijlers van Paars, te weten
het wilde kapitalisme en de apartheids-multicult. Je stelling is dus wat
bout. Het enige leuke van Paars zat aan het begin: het uitschakelen van het
CDA. Maar dat is inderdaad verleden tijd.

Dat Opschudding geen progressieve trend zette, ben ik met je eens. Ik
noemde het op deze lijst altijd Ontschudding, stilstand dus; jij
verrechtsing. Kwestie van inschatting, maar in ieder geval niet positief.

Eerder voorspelde ik al 0 zetels indien......

Henk Vreekamp, Utrecht.