De programcommissie miskent zijn erflaters en wil kindermoord

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Nov 4 20:09:39 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

  : REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  :
  : Bedankt voor je vurig pleidooi, je aardige verhandeling.
  :
  : Maar ik voel me bij geen enkel etiket erg op m'n gemak.

  Ik wel. Bernard heeft helemaal gelijk wanneer hij stelt dat we
  in een politieke traditie staan.

  Maar Bernard, je kunt niet in een pamflet van een paar kantjes
  1 A4 besteden aan parlementaire geschiedenis. Er is terecht
  gekozen voor concreetheid. Problemen en oplossingen ipv
  beschouwingen over beleid. Dus: Reduceer je tekst tot minstens 10%
  en kijk of je de verwijzing naar het sociaal-liberalisme op
  een andere wijze kan onderbrengen.

  Groetjes,

--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |