De programcommissie miskent zijn erflaters en wil kindermoord

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Mon Nov 4 20:04:46 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bedankt voor je vurig pleidooi, je aardige verhandeling.

Maar ik voel me bij geen enkel etiket erg op m'n gemak.

En als we dan toch een etiketje moeten kiezen, laten we dan maar meteen
zeggen 'beste, betrouwbaarste, verstandigste', dan heeft de kiezer
gewoon geen enkele andere keuze meer dan het landsbestuur aan ons over
te laten ;-)

Bart Meerdink