Regeren met CDA/ VVD niet onmogelijk

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Mon Nov 4 18:10:48 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tja, de VVD is rechts uit de bocht gevlogen, maar misschien is het
inlijven van Hirsi Ali ("Zalm is een stevige links-liberaal, met de
nadruk op links", huh???) een teken dat het ook anders kan.

Maar zoals ze tot nu toe bezig zijn kan de VVD me de pot op. En D66 zal
niet groot genoeg zijn om voldoende tegenwicht te geven. Verder weet ik
niet of het CDA nou op D66 zit te wachten.

Hoe staat het trouwens met de inhoudelijke herbezinning van de PvdA, als
die door willen gaan met 'business as usual' zal het ook geen zegen voor
het land zijn.

Bart Meerdink (die zich nou wel een grote jas aan meet)