Regeren met CDA/ VVD niet onmogelijk

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Nov 4 17:24:10 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Diepe frons:

http://www.d66.nl/nieuws/tknieuws/archief/000731.html#000731

Wat is dat nu weer? In elk scenario uitsluiten moet je natuurlijk
niet doen, maar een D66/VVD/CDA is hoop ik toch wel erg
onwaarschijnlijk. Kijk, als het 40(D66), 20(VVD) en 20(CDA) is
dan valt er te praten. Maar bij een dergelijk kabinet in de
situatie 10(D66), 45(CDA), 30(VVD) hou ik onze club voor
gezien...

Niet Paars, Niet Grijs, maar GeelGroen!

Als de pers vragen stelt dient Thom met vuur tegen de combinatie
VVD/CDA te ageren. Men dient D66 te stemmen om Grijs II te
voorkomen. We zouden dus kunnen proberen in de sociale vleugel
van het CDA te hengelen. Onderschat niet hoeveel (potentiele)
D66 stemmers er naar het CDA zijn gegaan. Onze inzet is wat mij
betreft een progressief kabinet. Dat is dus centrum-links, zonder
de VVD.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |