Analyse verkiezingspamflet

Mon Nov 4 17:06:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Marc, Bart e.a.

Heb (had) niet veel toe te voegen.

Vond de begintekst weer, nu wel heel erg aanmatigend: wij deugen en denken
wel.
We worden toch geen sekte?
 Werd juist heel lang geleden ooit lid o.a. omdat Hans van Mierlo e.a. zo
duidelijk de menselijke en onze beperkingen aangaven, en vanwege de
enigszins onzekere twijfel die ons denken (toen nog) zo kenmerkte: dat we en
anderen de waarheid ook niet in pacht haddenen feilbaar zijn.
Nu lijkt het m.i. veel te veel of we ons vooral moeten afzetten tegen
anderen, met name tegen de laatste maanden en in het bijzonder de LPF-ers.
Dat maakt ons nu juist niet uniek. Zo sneeuwt ons eigen bestaansrecht te
veel onder, ben ik bang.

Vond deze passage inherent tegenstrijdig en overigens nietszeggend. Wat
willen we nu, wel of niet?

Subsidies en maatregelen die de huizen- en huurprijzen verhogen wil D66
tegengaan. Wij willen niet tornen aan de hypotheekrenteaftrek.
<

Fritz