Verschil tussen Leistung en Erfolg

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Sat Nov 2 11:41:24 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste lijsters,

We staan nu op vier zetels. Zijn wij in de ogen van de kiezers een loserpartij geworden?
We pretenderen veel bereikt te hebben. Naar het oordeel van mijzelf en vele andere partijdieren is dat ook zo.

Leistung

Leistung wordt grotendeels bepaald door het doelgericht en planmatig werken aan doelen.
De invloed van jezelf op de prestatie is groot.

Hoe zit dit met het publieke beeld?

Erfolg

Erfolg wordt grotendeels bepaald door hoe anderen jouw functioneren beoordelen.
In de ogen van de kiezer zijn we niet Erfolgreich.

Hoe komt dit?
En wat is eraan te doen?

Groet,

Unico

p.s. ik kan wel mail sturen, maar niet ontvangen via discussielijst. Dus s.v.p. mij ook direct mailen.