Loesewies te bescheiden

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Nov 1 21:23:12 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Maarten,

Al jaren behoor ik op deze lijst tot de zeer weinigen die constant hun
woonplaats of herkenbare werkplek (bijv. parlement) vermelden in de
signering of de header. Voor nadere details kun je dan desgewenst altijd
het telefoonboek raadplegen. En inderdaad had ik hedenmorgen een goede bui.

Nou je mening nog over Van der Laan.

hvu
-----