Voorzitter D66

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Nov 1 21:23:36 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Cees en andere lieveheersbeestjes,

Krijgen we daadwerkelijk na ons congres van 16 november een nieuwe
voorzitter? En zijn dit de enige twee kandidaten? Gaan we terug naarde
tijden van Saskia van der Loo, met een nauwelijks functionerend
partijbestuur, dat in ieder geval ons apparaat moet aansturen?

Ik ga de stippen op mijn schild tellen

Tjerk