CDA en SP

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Fri May 31 10:34:06 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste,

Bovendien heeft CDA een professionele persfotograaf in dienst die van alle
verkiezingsbijeenkomsten foto's heeft gemaakt.
Deze foto's van top kwaliteit en geselecteerd op gezellige of pittige
uitstraling kunnen vervolgens door pers eenvoudig van site cda gedownload
worden.
Er zijn daardoor meer foto's van dit soort bijeenkomsten in kranten e.d.
geplaatst. Leuk aspect van internet is dat je het voor diverse doeleinden
kunt inzetten.

Unico