Allochtone meisjes en anderen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Wed May 29 11:45:14 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Fritz,

Eindelijk eens een serieuze reactie op mijn langdurige multicultkritiek en
politieke elitisten als Kohnstamm en Van Boxtel. Kennelijk vertoef je
(enigszins) in de praktijk. Inderdaad heb ik totnogtoe ook in de media geen
uitvoerige verklaring gevonden voor de massale aanhang bij Fortuyn van
moderne immigranten. Ook de vakliteratuur blijft in gebreke - als ik het me
wel herinner. Zie graag bewijzen van het tegendeel.

30 mei is er trouwens een congres in Amsterdam waar o.a. Jan Rath mogelijk
genoemd structureel taboe (=hegemonie) aan de orde stelt.

Henk Vreekamp, Utrecht