D66 in verandering

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Mon May 27 18:48:57 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Interessant punt over partijleiders!!.
Hoe zorgen we er dan voor dat er binnen onze partij een aantal zichtbare
partijleiders naar boven komen.
Leiders die leden, sympathisanten e.d. aanspreken en die zelf ook weer een
voorbeeld zijn voor jeugdig talent om zich aan te spiegelen en binden.
Zijn leiders nodig in deze tijd van mondige zelfstandige en onafhankelijke
burgers?
Zichtbaar op welk niveau: landelijk, locaal?

Unico