Plaatsvervangende schaamte voor "nieuwe politicus"

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Sun May 26 19:03:04 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wim,

Nog even. Ik begrijp je punt wel. Liegen is op zichzelf niet oke (heb ik ook
moeite mee).
Maar, de werkelijkheid op tv is een construct (zeker bij Kopspijkers).

In mijn DaimlerChrysler-tijd heb ik geleerd van een manager en
vertrouwenspersoon dat je altijd twee kanten van de medaille moet weten
alvorens te oordelen.
En oordelen, tja..Laat ik zeggen beoordelen.

Boris is gewoon ouderwets in de maling genomen en zit volgende week in
Kopspijkers als goedmakertje.

Wim: wat verwacht jij van de inzet van de jeugdigen? Hoe dienen zij over
vier jaar te boek te staan?

Vernieuwing is wat mij betreft niet per se leeftijdgebonden. De jeugdigen
hebben als voordeel dat zij ongedwongen en niet gehinderd door opgebouwde
kennis en ervaring over wat wel/niet kan, mag e.d. aan de slag kunnen gaan.
Daarnaast wordt het ook eerder van hen geaccepteerd. Sturm und Drang,
bravoure e.d.
De vraag is of Boris dit nog kan. De volgende verkiezingen moeten we regelen
dat ook JD' ers  of kandidaten tussen 24-38 zich kandidaat stellen.

Groeten,

Unico