Werkconferenties (2)

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Fri May 24 10:25:44 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Vreekamp wrote:

 > Je geheugen is wel erg kort Bart.

Misschien, maar niet in dit geval, Henk.

 > Ik somde reeds een drietal  punten op, en die gingen niet over de
partijorganisatie of de bestuurlijke democratisering. Die vind ik voor
de partijvernieuwing nu even minder relevant. Nee, inhoudelijke punten
waarop D66 is afgerekend door de kiezer. Ik herhaal ze nu maar even
niet, train je geheugen of kijk in het  archief.

Jouw suggestie om over inhoudelijke punten te vergaderen vatte ik
(misschien onterecht) samen onder:

Ik vind dat brede inhoudelijke discussie routine moet zijn, deel van de
normale activiteiten van iedereen binnen (en buiten) D66.

Daar zijn niet speciaal aparte werk-conferenties voor nodig (hoewel ze
soms zeker zinvol zullen zijn).

Kan iemand misschien voorbeelden aanhalen van (werk-)conferenties die
zeer geslaagd en productief waren (of juist niet), wat zijn de
belangrijkste succes-condities?

Bart Meerdink