Roger van Boxtel zweeft !!

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Thu May 23 12:30:49 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo Lijsters,

Gisteravond Roger van Boxtel ook gezien bij Barend & van Dorp ??  Ben wel
ERG geschrokken van zijn zwevende gepraat  . Ik wil niks afdoen omtrent zijn
inzet als Minister , maar het wordt mij nu wel duidelijk hoe vrijblijvend
het allemaal was , gezien zijn zwevende standpunten . En hoe druft hij het
11 september en 6 mei in twijfel te trekken . Zo van,  wij weten toch wel
wat het beste voor jullie is !!  Mensen al hij weten schijnbaar nog niet
voorwat er al  JAREN aan de basis leeft en in welke volksbuurten de
problemen op elkaar worden gestapeld . Dat is geen probleem alleen van de
grote steden hoor , maar speelt in alle dorpen en steden : DE RIJKEN en de
middengroepen wonen goed zonder allochtonen en de armen krijgen alle
problemen inclusief drug- en alchohol overlast .
Door niet ons programma met bestuurlijke vernieuwing centraal te stellen
maar het uitsluiten op voorhand door hem en De Graaf van de lijst LPF heeft
ons de halfvering van de kamerfractie gekost . Zijn er nog meer mensen in de
fractie die ons programma niet als uitgangspunt nemen voor hun handelen
?????

Peter F G Bos,