Vernieuwing

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Tue May 21 21:04:21 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein WvM:
Mijn voorstel is en onafhankelijke Vernieuwingsgroep (liever niet het woord
commissie), met een of twee gewone leden erin, enkele kamerkandidaten, een
bestuurslid, een paar externen, twee of drie D66-kiezers etc. Een groep die
grondig evalueert, intensief nadenkt, open debatteert en tenslotte via
dialoog komt met werkzame vernieuwingsvoorstellen.

Reactie:
Dat lijkt mij heel boeiend. Hein, het spijt mij oprecht dat je (nog) niet in
de Tweede Kamer zit, ondanks dat ik op de ChristenUnie heb gestemd.

Ramon
lid van Perspectief, Ichthus, Jonge Democraten, SLN en voorlopig nog D66

Download MSN Explorer gratis van http://explorer.msn.nl/intl.asp.