Van Boxtel geeft zetel aan Van der Ham!

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Tue May 21 16:55:33 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Met wie moet ik nu op het najaarscongres het debat voeren over het
behoud van het bijzonder onderwijs in Nederland, nu Roger van Boxtel
opstapt? Is er nog iemand anders in de fractie die een debat over
'afschaffen van het bijzonder onderwijs' zou willen voeren?

En Boris, van harte gefeliciteerd met zijn nieuwe zetel. Blijf gewoon
jezelf en houdt gewoon een lekker shirt aan als je op tv verschijnt.
Krijgen we volgende week een interpellatiedebat aangevraagd door Van der
Vlis van de SGP, of Boris in de Kamer wil herhalen wat ie gisteren op tv
zei, namelijk "toch kut".

En Hein, one down, one to go. Ga joggen in het Vondelpark, skates aan en
op vrijdagavond mee rollen in de hoofdstad.

En Roger veel succes bij BCG, of ga je voor een andere
(organisatie-advies)werkgever aan de slag? Of ga je de concurrentie aan
met Jan Hoekema voor de burgemeesterspost in Leiden?

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage