Weense coalitie

Sun May 19 16:06:59 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ad,

De eventueel gewenste consequenties van mijn voorlopige beeindiging van mijn
lidmaatschap vanwege een persoonlijk loyaliteitsdilemma zijn onderwerp van
zorgvuldig en wederzijds respectvol overleg binnen de fractie en met het
landelijk secretariaat.
Dat ik als niet-lid niet namens de partijorganisatie kan spreken is evident.

De heer Spong of welke andere advocaat dan ook kan je uitstekend zelf
bereiken. Daar heb je mij of mijn geheugen niet voor nodig.

Fritz van Rikxoort