Weense coalitie

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun May 19 15:26:05 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Frits,

Het is duidelijk aan je te merken dat je het (nog) moeilijk hebt met
hetgeen Pim is overkomen.

Echter, de wijze waarop je daar hierover - op deze lijst - uiting geeft
doet aan de goede relatie die je met hem zegt te hebben gehad geen enkel
recht.

Er is wat mij betreft ook geen behoefte aan dergelijke bijdragen op deze
lijst.

Fritz, ik verzoek je vriendelijk doch beleeft het verwerken op een
andere wijze vorm te geven en dat ook buiten deze lijst om te doen.

Met vriendelijke groet en met het toewensen van veel sterkte en kracht,
Henk Elegeert