aardigheidje

Erwin Blonk erwin.blonk at TISCALI.NL
Sun May 19 12:54:19 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 22:20 18-5-2002 +0200, you wrote:
>Dat de Archipel een D66 buurt was is geen nieuws. De Archipel is al
>jaren een D66 buurt.

Ik heb een zwak voor cijfers en heb dat in 1998 voor het eerst nageplozen
en uitgevonden.

>Leuke huizen genoeg vanaf 450.000 euro tot zo hoog
>als je wilt bieden. Trouwens, over het algemeen ook mooiere en ruimere
>huizen dan het peperdure Benoordenhout. En eigenlijk is de Archipel een
>nettere buurt - qua architecturale uitstraling - dan de
>Staatsliedenbuurt.

Inderdaad. ik heb er jaren geleden een tijdje gewerkt en in de pauze graag
aan de wandel.

>Heel lang was de VVD de grootste in Den Haag. Nu LPF. Dat beloofd gouden
>tijden voor Leefbaar Den Haag. Maar laat dat bij de afdeling Den Haag
>van D66 niet horen.

Ach, Leefbaar Den Haag, denk niet dat die over 4 jaar nog veel te doen
krijgen :) De meeste stemmers hadden een paar dagen later alweer spijt. Ze
dachten een Fortuyn-achtige partij te krijgen in plaats van wat er nu
rondloopt.

>En als je uit Rustenburg komt, weet ik niet zeker of je zoveel geld op
>zak kunt krijgen om een huis te kunnen bemachtigen in de Archipel.

Weinig kans inderdaad :)

Erwin Blonk
Den Haag