aardigheidje

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Sat May 18 22:20:44 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat de Archipel een D66 buurt was is geen nieuws. De Archipel is al
jaren een D66 buurt. Leuke huizen genoeg vanaf 450.000 euro tot zo hoog
als je wilt bieden. Trouwens, over het algemeen ook mooiere en ruimere
huizen dan het peperdure Benoordenhout. En eigenlijk is de Archipel een
nettere buurt - qua architecturale uitstraling - dan de
Staatsliedenbuurt.

Heel lang was de VVD de grootste in Den Haag. Nu LPF. Dat beloofd gouden
tijden voor Leefbaar Den Haag. Maar laat dat bij de afdeling Den Haag
van D66 niet horen.

En als je uit Rustenburg komt, weet ik niet zeker of je zoveel geld op
zak kunt krijgen om een huis te kunnen bemachtigen in de Archipel.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage