Weense coalitie (was: Zaterdag Veldslag Harderwijk)

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri May 17 17:21:59 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein,

Ter lering ende vermaeck: Wat heeft je weerhouden tijdens de afgelopen
campagne om marktkooplui, zelfstandige kunstenaar, MKB-ers, de kleine
zelfstandige, enzovoorts, af te lopen, te bezoeken en te zeggen dat jij
staat voor wat zij doen en willen? Dat jij er voor hen bent om er voor
te zorgen dat zij kunnen doen wat zij willen?

M'n sigarenboer loop ik vanaf half februari te pushen om wél te gaan
stemmen bij de gemeenteraad en bij de landelijke verkiezingen.
Onophoudelijk heb ik naar zijn klachten geluisterd (je verwoordt ze
treffend) en gezegd en duidelijk gemaakt dat D66 het MKB de ruimte
geeft. Helaas, bij sommigen is het vertrouwen in de politiek en de
overheid zover gezakt dat ze helemaal niet gaan stemmen. En als iemand
nu nog niet is gaan stemmen, dan wil ik zijn of haar geklaag en gezeur
de komende vier jaar ook niet horen. Zeg ik gewoon: voor uw klachten
kunt u terecht bij uw volksvertegenwoordiger.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage