Wij moeten CDA+LPF helpen

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri May 17 16:42:28 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Goh, wie kan er mijn mail nog herinneren dat we zouden moeten gaan voor
een kabinet De Graaf - Balkenende? Een kabinet mét CDA en D66. Gewoon
omdat de tijd er nu rijp voor is om de overgebleven punten uit het
programma nu samen met het CDA te realiseren. Sommige puntjes moesten we
even zonder het CDA realiseren. Hun afwijzende houding op die puntjes.
Onze positieve keuze.

Voila! Hein, ik zoek een running mate. Ten strijde! Ik wordt
Minister-President.

Waarom? Ik heb het afgelopen half jaar niet geslapen, maar mijn huiswerk
gemaakt.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33