Weense coalitie (was: Zaterdag Veldslag Harderwijk)

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Fri May 17 16:38:33 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik,

Het gaat om de EMOTIE, het gaat om de PASSIE, het gaat erom dat je laat
zien dat je ZEKER bent van je zaak, dat je ONTSPANNEN bent, dat je kunt
lachen en een grap maken, dat je laat zien dat je er zin in hebt, dat je
laat zien dat je jezelf bent.

Pas bij de speech op de verkiezingsavond zag ik een geheel ontspannen
Thom de Graaf - met zo'n smile tijdens de campagne en de kin flink
omhoog, gewoon niet zo ernstig en verkrampt kijkend, had D66 veel verder
kunnen komen.

Kwestie van media-training en goede media-advisering.

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33
2513 EN  's-Gravenhage