Wij moeten CDA+LPF helpen

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Fri May 17 14:29:03 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er wordt nu door de VVD een spelletje gespeeld.  We zouden rand voorwaarden
kunnen stellen  en we zouden als argumentatie kunnen zeggen dat wij onze
DEMOCRATISCHE VERANTWOORDELIJKHEID NIET willen ontlopen en LPF en het CDA
een eerlijke kans willen geven , zoals de kiezer dat heeft bepaald .
WE hebben toch in ons programma staan vanaf 1966 dat we RADICALE
VERANDERINGEN voorstaan . NOU, zo kans als dit krijgen we NOOIT WEER !!!!!

Peter Bos