Zaterdag Veldslag Harderwijk

Ad Huikeshoven adhuikeshoven at WANADOO.NL
Thu May 16 22:55:54 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Kom even bij. Er hoeven maar twee van de gekozen D66-ers in de Tweede
Kamer onder de tram te komen, en jij hebt je zetel. Of een burgemeester
links of rechts en dat een van de zittende Kamerleden via een
burgemeestersreferendum gekozen wordt of zo.

Jaren lang stond D66 op zes zetels in de peilingen. We zijn er 16% boven
geëindigd. De TK-fractie heeft al jaren geleden de kater van het verlies
in de peilingen verwerkt. De D66-TK-fractie gaat met frisse moed verder.
De PvdA en de VVD zullen waarschijnlijk net zo lang als het CDA acht
jaar geleden nodig hebben om hun katers te verwerken.

En ook met slechts zeven zetels in de Kamer heeft D66 de mogelijkheid
initiatiefwetsvoorstellen in te brengen.

Trouwens, nog even over burgemeestersposten gesproken. Leiden komt vrij,
burgemeester Postma geeft er de brui aan. Kun je het opnemen tegen Jan
Hoekema ;)

Met vriendelijke groeten,

Ad Huikeshoven
Vondelstraat 33