Zaterdag Veldslag Harderwijk

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu May 16 22:27:24 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 21:32 16-05-2002 +0200, Ad Huikeshoven wrote:

>Het is wel een virtuele veldslag. Een virtuele werkconferentie om een
>aantal initiatief wetsvoorstellen op papier te krijgen. Daar deed jij
>toch aan mee?

Dacht dat in Harderwijk extreem rechts ging demonstreren en dat wij als democraten daar een weerwoord op gingen geven.

Wb werkconferenties: op dit moment zit ik in een kater. Eigenlijk werd ik vandaag met het uur nijdiger. Alsof er niets aan de hand is. Een lachende Roger, een grappende Thom, een brave jaknikkende fractie, het gaat gewoon door! Het gaat gvd gewoon door! Van 24 naar 7 zeteles in 8 jaar tijd en er is geen zelfreflectie! Wat is hier aan de hand?

Vandaag dacht ik: er moet maar een nieuwe progressief liberale partij opgericht worden. Met als naam: vrije democraten. Of zoiets. Maar misschien sla ik even door.