today's the day!

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Thu May 16 07:48:15 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bart Meerdink wrote:

 > Ik heb het vanavond nog gezien, niemand begrijpt ene moer van deze
verkiezingen.

 > Behalve wij natuurlijk op deze lijst :-)

Nou ja, heel misschien zou enige nadere studie niet misplaatst zijn

 > ps. ik hoop dat we ontsnappen aan cda-vvd-lpf!

Ik heb voor de gok toch maar wat goedkope paprika'tjes (cda+pvda+gl, 77
zetels) ingeslagen.

Kan ik aan deze rampzalige uitslag misschien nog wat verdienen :-)

Wie weet heeft de firma Spong, Langendam, Herben, Hoogendijk, vd
Nieuwenhuizen enz. zichzelf al in de formatie-fase geheel onmogelijk
gemaakt.

De aanhang van CDA en VVD is niet echt juichend over LPF, en GL en PvdA
willen best wel.

Bart