Thomas de Graaf exit (2)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue May 14 17:12:04 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, May 14, 2002 at 04:55:53PM +0200, Mark Koek wrote:
  :
  :  > Nee, ik vind dat Boris Dittrich de afgelopen jaren (al dan niet op de
  :  > achtergrond) uitstekend werk heeft verricht en heel veel
  :  > voorkeursstemmen verdient.
  :
  : Neuh, Dittrich (hoewel sympathiek) heeft mijn steun verloren door zich
  : hard te maken voor de vaste boekenprijs.

Markt-Mark again :-)

Dittrich zou mijn steun hebben mede vanwege zijn inspanningen om
afschaffing vaste boekenprijs te voorkomen daar het alternatief
slechts de gezel van de markt predikte zonder een nieuwe manier
om diversiteit te waarborgen.

Echter, mijn voorkeurstem gaat naar Boris van der Ham omdat ik het
jammer zou vinden wanneer deze nieuwkomer net buiten de boot zou vallen.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\                                       Utrecht, The Netherlands   |