websites en campagnestop

Eelco Hesse EHesse at EUROPARL.EU.INT
Tue May 14 16:26:16 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ik ben al sinds 1966 lid (jawel, het congres in de RAI). Ik ben in de jaren zeventig actief geweest bij de afdelingen Leiden en Amsterdam, maar daarna naar het buitenland vertrokken waar ik steeds rijker ben geworden, maar ook enigszins vervreemd van het goede vaderland. Geeft niet, via deze discussiesite blijk ik toch wel eens iets te horen, zoals (wat mij erg gestoord heeft) een interview met bobo en Utrecht-commissaris Boele Staal die tegen de gekozen burgemeester is, want het is zo sneu als de afgewezen kandidaat met naam en toenaam in krant komt; regentenleed! Ik maak me, nu met alle commotie, steeds kwaaier op zo'n man: wat doet zo iemand bij D66? Rot op naar de VVD van Wiegel! Ikzou bijna zeggen: Staal de partij uit of ik eruit.Dit is, afgezien van mijn bijdragen aan de Tara Reid-website, de eerste keer dat ik on line ga, want ik ben echt kwaad.