Wall Street Journal Europe over LPF

chefren chefren at PI.NET
Tue May 14 15:33:22 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc-Jan Ahne wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
> From: "chefren" <chefren at pi.net>

> Beste Chefren,
>
> Misschien zou je de mailtjes waarin dat aantal genoemd wordt gewoon eens
> moeten lezen, in andere gevallen weet je mensen ook op de komma aan te
> vallen....
> Overigens, via het archief hieronder kun je zo de betreffende mailtjes terug
> vinden!

Ik haal het oorspronkelijke mailtje nog maar eens aan:

> [...]
> het stemadvies volgen D66 uitkomt op 20 (twintig) kamerzetels. Yes! Bij
> de kijkers in het publiek in de zaal was het rumoer groot toen zij hun
> persoonlijk stemadvies kregen. Over een kwartier de nieuwste prognose
> live op TV na 'Hart van Nederland' en discussie met Gotspe Peper, Jan
> Terlouw, Hans Hillen en Fritz Bolkenstijn. Die prognose is op basis van
> wat mensen echt zouden gaan stemmen. Kennelijk spelen andere zaken
> (zoals altijd) een grotere doorslag dan de 'rationele' overwegingen op
> basis van standpunten op stellingen uit programma's. Doe mee online op

Uit alles blijkt dat het "as is verbrande turf" nieuws is,
het kan best zijn dat ik er overheen heb gelezen maar ik heb
nergens gezien "Nee joh D66 haalt volgens de peilingen maar
8 zetels". Wel onterechte reacteis als:

Mal allemaal...

+++chefren